Sweet Velvets










HOME
ABOUT
INDEX
CONTACT

Sweet Velvets
domingo, 18 de maio de 2014 · 13:02 · 0 comment

Para primeiro post, achei que deveria apenas fazer uma breve introdução acerca do conceito do meu blog. O Sweet Velvets vai ser utilizado para partilhar essencialmente as minhas experiências culinárias (nomeadamente pastelaria) e perspectivas pessoais. Ocasionalmente irei também postar receitas. O meu objectivo principal é partilhar a minha paixão e aquilo que me motiva todos os dias. Espero que gostem e sempre que queiram dar sugestões ou fazer questões, estarei sempre disponível para recebê-las! Obrigada

-----------------------------------

For my first post, I thought that I should make just a short introduction about the concept of my blog. Sweet Velvets will be used to share principally my culinary experiences (mainly baked goods) and personal perspectives. Occasionally I will post some recipes. My principal objective it's to share my passion and what motivates me every day. I hope that you like and if you want to give suggestions or questions, I'm always available to receive them!
Thank you




Etiquetas: ,



Newer